Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist Wanna-be realism artist19/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Core Membership
Statistics 116 Deviations 530 Comments 9,529 Pageviews
×

Newest Deviations

The Spine by Sushi-Arts The Spine :iconsushi-arts:Sushi-Arts 4 0 Hozier by Sushi-Arts Hozier :iconsushi-arts:Sushi-Arts 9 2 Mollyanne for Jelly by Sushi-Arts Mollyanne for Jelly :iconsushi-arts:Sushi-Arts 13 3 Scully by Sushi-Arts Scully :iconsushi-arts:Sushi-Arts 24 9 Sam and Dean in #11 by Sushi-Arts Sam and Dean in #11 :iconsushi-arts:Sushi-Arts 36 0 Muffet by Sushi-Arts Muffet :iconsushi-arts:Sushi-Arts 13 2 Photoshop dump by Sushi-Arts Photoshop dump :iconsushi-arts:Sushi-Arts 16 11 Sai doodle dump by Sushi-Arts Sai doodle dump :iconsushi-arts:Sushi-Arts 7 6 Sai doodle dump (older) by Sushi-Arts Sai doodle dump (older) :iconsushi-arts:Sushi-Arts 7 5 Alluka by Sushi-Arts Alluka :iconsushi-arts:Sushi-Arts 8 2 Pink by Sushi-Arts Pink :iconsushi-arts:Sushi-Arts 7 4 Mirel Wagner portrait by Sushi-Arts Mirel Wagner portrait :iconsushi-arts:Sushi-Arts 17 9 more rocks by Sushi-Arts more rocks :iconsushi-arts:Sushi-Arts 7 12 Kurapika - screencap redraw (sorta) by Sushi-Arts Kurapika - screencap redraw (sorta) :iconsushi-arts:Sushi-Arts 4 3 ?? by Sushi-Arts ?? :iconsushi-arts:Sushi-Arts 162 16 Castiel in #6 by Sushi-Arts Castiel in #6 :iconsushi-arts:Sushi-Arts 10 5

Watchers

Groups

Donate

Sushi-Arts has started a donation pool!
0 / 50

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

deviantID

Sushi-Arts's Profile Picture
Sushi-Arts
Wanna-be realism artist
Artist
United States
You can call me Sushi


Feel free to talk to me, send me notes, or comment on my page



My art only tumblr:
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconjamesgunner123:
jamesgunner123 Featured By Owner Jun 6, 2017
...a very happy birthday to you...=3
Reply
:icontheapathetickat:
TheApatheticKat Featured By Owner Jun 6, 2017  Hobbyist General Artist
Happy birthday!
Reply
:iconsonezakirin:
SonezakiRin Featured By Owner Sep 13, 2016  Hobbyist Writer
YES HELLO
OH MY GOD YES
I FINALLY FOUND YOU
Sounds like I've been looking for you but lowkey yeah like
I was so devastated that one day I texted you and someone replied saying I didn't have the right number? I was so-
HI HI IT'S ABY. DO YOU REMEMBER ME? I HOPE SO ;;;;;;;;;
WE MADE RANI TOGETHER, FREN. AHH IM JUST SO HAPPY I COULD LEGIT CRY
I DON'T KNOW WHEN YOU WILL SEE THIS BUT HI AND I MISSED YOU LOADS AND I LOVE YOU SO MUCH AHH IM SO GLAD YOU ARE OK <33333
Reply
:iconsushi-arts:
Sushi-Arts Featured By Owner Oct 16, 2016
ABY!!!
I'M SORRY ABOUT THE LATE REPLY O HM YGOD
YES, I REMEMBER YOU !!
I'VE WORRIED ABOUT YOU SO MUCH
MY PHONE NUMBER WAS CHANGED SO SUDDENLY, I WAS SO SAD THAT I LOST TRACK OF YOU
I CANT BELIEVE YOU FOUND ME!?? thank you so much for looking, i want to cry??
OH MY GODDDD I'M SO, SO, SO GLAD YOU'RE OKAY, I'VE MISSED YOU SO MUCH
I can't believe you remember Rani?? ? is this reAL
how have you been? ?? (we can private message if you don't wanna talk on the profile)
Reply
:iconsonezakirin:
SonezakiRin Featured By Owner Oct 18, 2016  Hobbyist Writer
NO NO ITS FINE DONT WORRY THE IMPORTANT THING IS THAT YOU REPLIED
AND OF COURSE OMG I WAS ALWAYS LOOKING FOR YOU ( sounds like a sappy romance movie )
BUT YEYEYE I DRAW RANI OCCASSIONALLY AND YEA I HOPE THIS IS REAL
I've been pretty decent ya know the college life how good can it be? Haha. You? And nah it's fine I don't mind talking here uwu
Reply
:icontheapathetickat:
TheApatheticKat Featured By Owner Jun 6, 2016  Hobbyist General Artist
Happy birthday!
Reply
:iconsushi-arts:
Sushi-Arts Featured By Owner Jun 8, 2016
Thank you!!! <3
Reply
:iconjamesgunner123:
jamesgunner123 Featured By Owner Jun 6, 2016
...happy birthday to you...=3
Reply
:iconsushi-arts:
Sushi-Arts Featured By Owner Jun 8, 2016
Thank you so much! <3
Reply
:iconhiyirii:
Hiyirii Featured By Owner Dec 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hi there! Just here to invite you to join my new X-files group! Alien UFO 

Dedicated to fans of The X-Files & Scully and Mulder Heart 
:iconmulder-n-scully:
Just send your request to join as a member and it will be accepted ^^
Reply
Add a Comment: